суббота, 2 ноября 2013 г.


Sissejuhatus...



Hei

Esiteks tutvustan teile lühidalt ennast ning põhjust, miks valisin seda ainet oma õpingukavasse. 

Minu nimi on Nelli, olen rõõmsameelne 19-aastane Tallinna Ülikooli Terviseteaduste ja Spordi Instituudi rekreatsioonikorralduse eriala esimese kursuse tudeng. Keskkooli lõpetades, nagu ka enamus abiturientidel, mul seisis ees väga tähtis otsus - kuhu ja mida võiks edasi õppima minna. Valikuid oli palju. Ja kuna olen ise spordiarmastaja ning arvan, et aktiivne eluviis on parim eluviis, seepärast mõtlesingi oma haridusteed jätkata ülikoolis rekreatsioonikorralduse erialal. 

Pean tunnistama, et minu jaoks blogi pidamine on täiesti uus kogemus. Küll aga jälgin ning loen ajaviiteks teiste inimeste kirjutisi. Ja kes teab, kui ma poleks ainet kommunikatsioon ja ühiskond valinud, ehk poleks mu käed blogimiseni jõudnudki. Aga elus tuleb kõike järele proovida ning kunagi pole hilja millegi uuega algust teha!

Ja nüüd siis teise küsimuse juurde: miks ma tegin sellise valiku? Mis on minu ootused?
Sellest loengust ootan ma eelkõige uusi teadmisi kommunikatsiooni olulisusest ning eeldusi selle paremaks mõistmiseks. Samuti loodan, et minu kirjutamisoskused selle aine läbimisel teevad suure hüppe! Kuigi eesti keel pole mu emakeel, arvan siiski, et oskan seda üsna hästi. Ent mul on veel mida õppida.


Päikselist ja ilusat nädalavahetuse lõppu kõigile! 
Peatse kohtumiseni! 



1 комментарий:

  1. oi mis nunnu pilt :) ja keeleoskuse lihvimiseks on blogi tõesti väga hea variant. mina omal ajal õppisin soome keele niimoodi selgemaks, et hakkasin blogima... ja siis mu soome sõbrad parandasid mu kirjavead seal ära. sin tekst on päris korralik, kirjavigu polnudki eritim vast mõned stiililised nüansid, millest saab aru, et eesti keel pole su emakeel. aga see ei häirinud üldse lugemist

    ОтветитьУдалить